Homemade Sugar Body Scrub

by - 07:59:00

Živjo!

Najprej bi se opravičila, ker reeeees zelo zelo zamujam s pisanjem bloga, bila sem namreč bolna in sem bolj ali manj počivala zadekana v toplo odejo in pila čaj. Upam, da ste za razliko od mene, skok v novo leto preživeli uspešno in predvsem zdravo. No, ker vam že kar nekaj časa obljubljam razkriti recept za domači piling za telo je danes končno ta dan! 

Ne vem zakaj že prej nisem začela čarati z domačimi sestavinami, ker sem zdaj, ko piling uporabljam, zelo zadovoljna. Vem, katere sestavine vsebuje, lepo izgleda, zeloo diši, kaj hočeš boljšega. Priprava je zelo enostavna in, kar je najboljše pripravi se ga le v nekaj minutah, tako, da tudi za tiste zelo zaposlene ni opravičila, da ga nebi poizkusile! 

Že nekaj časa si nisem naredila pilinga telesa, pilinga tudi nisem imela doma, zato bi se morala odpraviti v trgovino in se odločati katerega naj izberem. Ker pa skoraj vsak dan hodim na @Pinterest.com, sem odtipkala dve besedi in začela brskati in tako sem našla tale super hiter recept iz sestavin, ki jih imamo (bolj ali manj) že doma. Super je, ko si lahko pomagaš s sestavinami, ki jih že imaš pri roki in ne rabiš zapravljati časa z nakupovanjem in iskanjem tistega "pravega".

Ker sem velika oboževaka sivke in sem mimogrede ugotovila, da ima moja mama shranjeno nabrano sivko iz obale, sem se takoj odločila za sivkin body scrub in pričela z mešanjem sestavin.

Za Lavender Body Scrub potrebujemo:

- Sladkor (količina je odvisna od tega, koliko bomo ga pripravili)


- Olje (masažno, eterično)


- Posušeno sivko 


- Barve za peko (rdeča in modra) 




Priprava (5 minut) :

1. (ČE ŽELIMO) Najprej zmešamo malo obeh barv za peko, čisto malo, tako, da dobimo vijoličen odtenek.

2. Ko zmešamo barve, v skodelici posebej zmešamo še sladkor (količina je odvisna od tega, koliko scruba boste pripravili), dodamo čisto malo olja (2-5 kapljic), če je to masažno olje z dišavo, če uporabljate eterično olje dodajte samo 1-2 kapljici (zaradi močnega vonja), nato sladkor in olje premešamo, dodamo malo barve in spet premešamo, dokler ne dobimo grobe zmesi.

3. Na koncu v skodelico dodamo še malo posušenih cvetov sivke, ampak ne pretiravamo.

 Body scrub oz. piling nanesemo na telo, ga "zmasiramo" nežno, lahko tudi po obrazu, vendar pazimo, da ne pride v oči ali usta. Pustimo delovati kakšno minuto, dve in na koncu speremo s toplo vodo.

Voila!




Zakaj delim ta recept z vami? 

Ker me je piling tako presenetil, da še sama nisem mogla verjeti... Koža je po uporabi zelo mehka na otip, izgleda čvrsta in prerojena, vonj sivke ostane na koži še nekaj časa po uporabi in je zelo prijetno nežnega vonja. 

Za božič sem ga podarila sestri in njenemu fantu, oba sta bila zelo zadovoljna, tako zelo, da sta povprašala po receptu.

Super je, res ga priporočam!


P.S. Scrub se lahko pripravi prav tako z grobo soljo. 
Scrub lahko pripravimo brez barv za peko, saj se jih doda zgolj za lepši izgled oz. barvo scruba.
Z sestavinami ne pretiravajte, dodajajte po občutku.


Če boste ga preizkusile, zapišite svoje mnenje v komentar pod objavo <3

xoxo
Neža
Rose Touch

You May Also Like

7 comments

  1. Obožujem sivko tako da bom to definitivno sprobala :D Si pa drugače v sezoni ivke rada naredim maske za obraz vse iz sivke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res? Super! Jaz tudi komaj čakam, da nekaj novega sprobam!

      Izbriši
  2. Woow se samo meni zdi al mas drugacen logo? Zgleda lovelyyy ❤️ In suuper recept! Bom preizkusilaaa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, vbistvu ta header ne jemljem kot moj logo in, ker imam zelo rada ustvarjanje in veliko zamisli, vedno nekaj novega spravim in update-am. Mi je všeč, da se spreminja malo,ampak ostajata seveda ime bloga in ozadje (rožice) enako. Upam, da je ostallim všeč! Hvala ❤️❤️ Drugače pa, res je super, žal ti bo, če ne boš preizkusila! xoxo

      Izbriši
  3. Thank you so much. Hope you like it! I must start write in English soon! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravni piling vedno zmaga, pa še isto,če ne še bolj je učinkovit od tistih iz drogerij:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for sharing this valuable information with us keep Blogging !!
    Spa in Vizag

    OdgovoriIzbriši