Lovely Late Xmass Present Full Of Beauty Products

by - 04:00:00

Živjo lepotičke!

Spet sem nazaj, z novimi testiranji izdelkov. Tokrat se moram za prečudovita ličila zahvaliti prijateljici Mišel, ki me je prav pozitivno presenetila z "late xmass" darilcem, polnim beauty dobrot in seveda čokoladicami. Hvala Mišel!
Ne smem pozabiti, da je punca zadela v nulo, saj še teh izdelkov nisem testirala in jih še nimam v svoji zbirki ličil.
No, pa, da vidimo kaj se je skrivalo v darilcu...


1. Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette
2. Catrice Liquid Black Eyeliner (010 Dating Black Joe)
3. Essence Quattro Eyeshadow (17 crème de la crème)
4. Essence Smokey Eyes Set

1. Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette

Na prvi pogled je paletka prikupna, njena embalaža je čednega videza z zlatim napisom. V paleti se skriva 6 mat senčk, nude odtenkov. Vse od bele pa tja do temno sive.





Prvi trije odtenki so svetlejši, dobro pigmentirani, super lahki za zabrisovanje.


Zadnji trije odtenki so temnejši, s katerimi lahko ustvarimo smokey mat look.

Zelo mi je všeč, ker so odtenki super pigmentirani in čudovito se jih da zabrisati. Njihova obstojnost ni tako dobra, po večih urah nekoliko zbledijo, zato svetujem, da prej na veke namažete primer, kateri bo podaljšal obstojnost senčk. Paleta je super za vsakdanji nude videz.


2. Catrice Liquid Black Eyeliner (010 Dating Black Joe)

Ste ga že preizkusile? 
Če ga niste, vam ga priporočam. Do sedaj sem uporabila, kar nekaj različnih eyelinerjev, vendar je ta dobil prav posebno mesto na moji top listi izdelkov. 
Je super enostaven za nanašanje, saj je njegov aplikator odličen in z njim lahko res ustvariš linijo, ki jo hočeš.




Ker sem bila zelo radovedna (pri eyelinerjih sem še posebej pozorna, saj ne maram tistih, ki se takoj razmažejo ali popokajo po deločenem času), sem ga mogla takoj preizkusiti in moram rečti, da je odličen. 


Črto sem narisala v nekaj sekundah, prav tako se je v nekaj sekundah posušil in izgled je bil res perfekten. Edino kaj vam svetujem je, da ga ne nosite na poroke ali dogodke, kjer boste zagotovo jokale (preizkušeno).


3. Essence Quattro Eyeshadow (17 crème de la crème)

Essence ima res ljubko zbirko Quattro palet, ki so primerne za vsak žep. To je moja druga Quattro paletka in vsebuje nežne nude odtenke. Moja prva paletka je bila temnejših odtenkov, zato je super, da imam tokrat v rokah njeno nasprotje.




Paletka ni na prvi pogled nič posebnega. V njej se skrivajo štiri svetle senčke, tri so shimmer in ena je mat. Z njimi lahko ustvariš čudovit natural look, jaz osebno bolj uporabljam temnejše odtenke, vendar komaj čakam, da tudi s temi senčkami ustvarim nov make up look.




Senčke vsebujejo majhne bleščice, ki se na koži rahlo svetlikajo.



Priporočam jo vsem, ki prisegajo na svetlješe odtenke in natural look.


4. Essence Smokey Eyes Set

Čedna mini Smokey paletka, priročna za potovanja in za v vsako torbico. V njej so tri senčke, smokey odtenkov in sicer: bela, siva in črna z bleščicami, za nanos pa je še tukaj majhen aplikator.
Nad to paletko sem bila čisto navdušena, saj rada nosim smokey eyes. Kot sem že povedala je paleta res priročna in jo lahko spravimo še v kako majhen žep in torbico, zato še mi je toliko bolj všeč.




Senčke so super pigmentirane, lahko se nanašajo in zabrišejo, pa še obstojne so. 
Kaj hočeš boljšega?




Zaradi svetlobe je bela senčka manj vidna, vendar je kar pigmentirana, tudi siva in črna sta super pigmentirani, tako, da glede tega res ne morem imeti pripomb in slabega mnenja. Črna senčka je super saj vsebuje majhne bleščice, ki se na koži lepo svetlikajo in naredijo tisti "smokey" look še bolj drzen in zadimljen.





Hvala Mišel za to super darilce s katerim sem zelo zadovoljna, seveda pa tudi z izdelki.
Dame, se tudi pri vas skriva kakšen izdelek iz današnje objave?

Comment below


xoxo,
Neža








You May Also Like

3 comments

  1. Kako lepo darilo <3.
    Matt paletka je pa itak absolutna zmagovalka. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja *happy happy* :) Meni je tudi super, ker mam nasploh rada earthy odtenke.

      Izbriši
  2. Mislim da imam dve tile Essence Quatro paletki, ampak ne vem na pamet kateri, so bolj nide odtenki tudi. Sem pa ze skoraj obe porabila :P je v vsaki še čisto malo posamezne senče. So mi pa super in cenovno ugodne ! :) Mimgrede, to je ta Mišel, ki jo tudi jaz poznam ? :) Potem ji lahko rečeš Well Done :D hehe

    OdgovoriIzbriši