Review: Avon Luxuriously Refining Hair Mask with Black Caviar Extract

by - 03:30:00

Mislim, da je to moja prva objava v zvezi z nego las. Sama veliko dam na svoje lase, saj sem jih vrsto let "pridno" utrujala z različnimi barvami, ki so škodile mojim lasem, predvsem pa njihovi strukturi. Že vrsto let iščem šampon, balzam ter masko, ki bi mi dejansko odgovarjali, saj imam probleme, da se mi po večini preparatov lasje hitro zmastijo, postanejo slamnati ter so brez kakršnega koli sijaja. Uporabljala sem že vse od Syossa do dražjih izdelkov, vendar še nisem našla tistega top

Avon me je pred kratkim presenetil s kar nekaj odličnimi izdelki, med njimi je bila tudi maska za lase z izvečkom črnega kaviarja. Ker sem preizkusila že toliko mask in vsega, sprva nisem bila navdušena, vendar sem se odločila, da jo vseeno preizkusim in mnenje delim z vami, dragi bralci/bralke, saj vidim, da vas veliko uporablja izdelke znamke Avon.


Avon Planet Spa Luxuriously Refining Hair Mask with Black Caviar Extract

Maska je poživljajoča , lase revitalizira, jih obnavlja, prav tako pa lase pusti mehke in svilnate na dotik ter jih globinsko navlaži.



Embalaža

Embalaža maske je plastična, črne barve z zlatim in belim napisom, prav tako je njen pokrov zlate barve. Embalaža vsebuje 200 ml maske, kar mi je zelo všeč, saj jo lahko res dolgo uporabljaš. 





Kako deluje


Obnavlja lase od korenov do konic, s čimer jim podari neverjeten lesk in svilnato gladkost, zahvaljujoč izvlečkom kaviarja in alg, ki imajo vitalne sestavine, ki pomagajo nahraniti in navlažiti lase. Klinično in dermatološko testirana.

Uporaba

Po šamponiranju na mokre lase vmasiramo izdatno količino maske. Posebno nego moramo posvetiti tudi konicam. Pustimo jo delovati približno 10 minut, nato pa jo dobro speremo in lase oblikujemo kot običajno. P.s. Uporabljamo jo lahko 1x na teden.

Mnenje/Ocena

Z masko sem zelo zadovoljna, čeprav sprva nisem bila navdušena. Lase naredi zelo mehke, jih navlaži, razlika se definitivno opazi. Zelo rada jo uporabljam, saj imam po uporabi lase gladke, mehke ter sijoče. Maska ima zelo prijeten, svež vonj, ki se ga duha tudi še nekaj ur po uporabi. Je definitivno med mojimi top izdelki za nego las. Priporočam.

Ocena (1-10): 9




Izdelke Avon si lahko pogledate na njihovi uradni spletni strani: Avon.si

ali kontaktirate go. Aleksandro: 

Kontakt : Aleksandra 041 601 833





Si jo že preizkusila?
Kateri Avon izdelek imaš pa ti najraje?

Comment below



xoxo,
Neža





*This product was sent to me by the company itself or its PR.




You May Also Like

0 comments