Review: Johnny Organic Super Skin Food Detox Facial Mask

by - 06:22:00

Živjo!

Tokrat bo objava obarvana v zeleno barvo, govorim namreč o vrečkici, ki je polna samih naravnih dobrot. To je Johnny Organic Detox maska & piling za obraz.
Vse v enem, več kot odlično!



Kdo je Johnny?

Johnny je super- hrana za kožo, ki dela čudeže od zunaj navznoter.
Johnny je 100 % naraven, to pomeni, da je brez kakršnih koli nepotrebnih umetnih dodatkov, ki koži škodujejo. Prav tako ne vsebuje ničesar, kar bi bilo živalskega izvora in NI testiran na živalih, saj so živali zgolj za carkljanje!
Izdelki so primerni za vsak tip kože, predvsem pa za nego občutljive, problematične in poškodovane kože. Njegova skrita formula se skriva v super živilih, ki se že stoletja uporabljajo za lajšanje kožnih tegob, kot so na primer suha koža, ekcemi, mozolji, rdečica, srbečica, strije, luskavica ali odrgnine.  Kožo nežno neguje, jo navlaži čisti in regenerira, jo pusti gladko, mehko in prožno.

Ker sem za Johnny-ja slišala presenetljivo veliko, seveda samo pozitivnih mnenj sem se ga odločila preizkusiti še sama. 




100 % naravno & vegansko
DETOX
Super zeleni obrazni piling & maska

Ljubezen na prvi pogled.
Embalaža je že na pogled zelo privlačna, rjava vrečka z zeleno nalepko, ki jo krasi prelepa Iris Mulej. Kar takoj te zamika, da bi jo preizkusil in nahranil svojo kožo.




Gre za DETOX zeleno masko, ki vsebuje same zelene rastline in sicer vitamine, hranila, minerale, esencialne maščobe in aminokisline.




 Zasnovana sta za rastrupljanje in čiščenje kože. Kožo razstupita toksinov, očistita nečistoč, učvrstita in popravita njeno elastičnost in voljnost.




Uporaba: 

Kot dnevni piling: zmešaj pol čajne žličke prahu z enako količino vode.
S krožnimi gibi vmasiraj na obraz in vrat, speri z mlačno vodo.


Kot obrazna maska: čajno žličko prahu vmešaj z eno čajno žličko vode, da se formira gel. Nato gel naneseš na obraz in vrat, izognemo se seveda predelu oči ter pustiš delovati od 15-20 minut, oziroma dokler se dobro ne posuši na koncu pa speri z vodo.



Voila!

50 g 
čiste ljubezni in hrane za kožo, ki jo koža še kako potrebuje, saj v njo dnevno preide veliko toksinov, ki se jih moramo znebiti oziroma kožo očistiti in ji povrniti njeno voljnost in elastičnost.

Pozitivne lastnosti Johnny-ja: 

-takoj po nanosu začutimo delovanje maske
- koža je po odstranitvi mehka, voljna in očiščena
- ne pojavljajo se mozoljčki ali kakršnakoli reakcija, ki bi pustila kožo v slabšem stanju, kot pred nanosom
-je iz naravnih sestavin, ki dejansko učinkujejo
- Johnny je naraven, veganski in ni testiran na živalih


Negativne lastnosti Johnny-ja:

- na žalost je tudi moja mama po prvem na nosu takoj vzljubila Johnny-ja in ga zdaj ne neha uporabljati ;)

(jih ni)


Mnenje:
Res edini izdelek, ki me je v zadnjem času po prvem nanosu takoj navdušil, poleg tega pa je še iz naravnih sestavin, ki kožo naredijo res mehko, jo očistijo, povrnejo voljnost. Zelo sem vesela, da sem ga imela možnost preizkusiti/testirati, zato se še enkrat zahvaljujem Johnny Organic Skin Food. Vse pohvale za tako odličen izdelek, ki ni samo velika promocija, ampak je dejansko zelo učinkovita zadeva, ki pomaga naši koži.
Moje mnenje vedno temelji na iskrenosti, zato res vsem, ki še niste preizkusili njihovih izdelkov, toplo priporočam le-te, ne bo vam žal!



Kaj pa ti? Si že preizkusila Johnny-ja? 
Kakšno je tvoje mnenje?

xoxo,
Neža














This product was sent to me by the company itself or its PR.





You May Also Like

5 comments

  1. Že nekaj časa nameravam preizkusiti to masko, ampak še kar nisem uspela priti do nje :D Ampak ja, jo punce kar hvalijo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina, ne vem, če si dobila moj odgovor (meni ga na žalost ne kaže). Res ti priporočam, da ga sprobaš, sicer sem jaz tudi sprva mislila, da je to spet samo neko hardcore oglaševanje, vendar temu ni tako. Ko naneseš na obraz začutiš, da se nekaj dogaja in maska takoj začne delovati. Ko jo odstraniš pa je koža mehka in voljna. Meni je super! xx ♡

      Izbriši
    2. Sem dobila :) Verjetno bom res poskusila. Ampak bom morala še kakšna 2 meseca počakati, imam toliko rojstnih dnevov na sporedu, da bom sama prišla šele takrat na vrsto :D Edino malce me je strah, da ne bi napačne poslali. Se je že parim to zgodilo, ker me čokoladna npr. toliko ne zanima :)

      Izbriši
  2. Meni je tudi super!! :)
    Imam namen v prihodnosti testirat še kakšen Johnny izdelek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je odlična. Moram priznati, da sem se pa kar malo prestrašila, ko sem si jo odstranila, ker sem imela rdeč obraz (flekci) in sem mislila, da je to kakšna alergijska reakcija, dejansko pa je to znak, da maska deluje. Jaz tudi! Komaj čakam, da še sprobam kakšen drug izdelek. xx ♡

      Izbriši