BEAUTY: Essens Perfume Marc Jacobs - Daisy

by - 00:06:00

Danes bo objava nekoliko odišavljena, saj sem pred kratkim v testiranje prejela parfum Essens/Marc Jacobs - Daisy. To bo moja prva objava z mnenjem o parfumu, zato se že veselim, da vam razkrijem več podrobnosti.


KAJ JE ESSENS?


"Essens je projekt, ki se ukvarja z lepoto v vseh oblikah - lepoto, čistostjo in zdravjem telesa, lepoto in čistostjo poslovanja in osebnega življenjskega sloga, šarmom in razvojem osebnosti, ter z notranjim potencialom, ki ga ima v sebi vsak od nas, za katerega mogoče še ne veste. Na poti do razkritja vas bo razvajal ESSENS s svojimi najboljšimi strokovnjaki na teh področjih, pomagal vam bo pridobiti nova znanja in vas bo spremljal, ter vodil na vaši poti do uspeha."

Dobavitelj ima tudi dva certifikata in sicer certifikat o izvajanju dobre proizvodne prakse in certifikat ISO 9001-2008. 

Parfumi vsebujejo 20 % parfumske esence, kar zagotavlja, da spadajo med najbolj elitne parfume. 

ESSENS // MARC JACOBS // DAISY 


Osebno obožujem parfume ne glede na to katere znamke so in kolikšna je njihova cena. Vse kar mi je pomembno je to, da me njihov vonj prevzame ter, da se nekako "najdem" v njem. Vsekakor je odličen občutek, ko ti dišava vlije samozavest in nekaj otroške nagajivosti. No, to dvoje sem začutila ob testiranju Essens dišave Marc Jacobs/Daisy. Naj poudarim: Essens parfumi niso originalni, vendar nič manj vredni.



Kratek reklamni video parfuma Marc Jacobs Daisy:



Embalaža






Embalaža je preprosta, sekundarna je bele barve z napisom Essens, primarna embalaža parfuma pa je prozorne barve s kombinacijo zlatega pršilca. Izgleda precej preprosto vendar hkrati prefinjeno. Edino kar me nekoliko zmoti je to, da nikjer ne opazimo naslova parfuma. 

Vonj



Vonj je cvetlični, lesni in nekoliko orientalski. Na začetku se mi je zdel nekoliko pre-močan, vendar me je po nekaj minutah pozitivno presenetil. Ko se razdiši je vonj zelo prijeten. Na koži se obdrži kar do 8 ur (testirano), kar mi je zelo všeč, saj se večina parfumov, ki so iz nižjega cenovnega razreda kar hitro razdiši in sčasoma izgine. No, tukaj definitivno ni tako. 

Zgornje note

jagoda, vijolica, grenivka

Bazne note

gardenija, cvetlične note

Srčne note

vanilija, mošus, les

Cena

 Cena  za (50 ml) registrirane člane je 12 EUR, prodajna pa 17 EUR , v primeru, da ga kupite od distributerja, kar se mi ne zdi pretirano visoka cena. 

Mnenje/Ocena:

Dišava me je defintivno pozitivno presenetila, saj je njen vonj nekoliko močan, vendar čudovito nežen, ko se razdiši. Takoj ko ga naneseš ti vonj vlije samozavest, pozitivo in igrivost - primeren je tako za dekleta kot ženske. Je popolna dišava za pomlad/poletje in je primeren za vsakdanjo nošenje. Prav tako me je presenetila obstojnost samega vonja, na koži se namreč zadrži kar do 8 ur in je prijeten tudi, ko nekoliko "že izginja". Kljub temu, da imam najraje sladke parfume je ta čisto nasprotje, vendar ga kljub temu obožujem. Definitivno priporočam! 

Ocena (1-10): 8

Za super priložnost testiranja parfuma bi se rada zahvalila Essens in Klementini, na katero se lahko vedno obrnete, v primeru, da bi rade preizkusile/kupile kakšen parfum ali začele svojo kariero. 

Več informacij dobite na Essens spletni strani: KLIK

Kontakt: KLIK KLIKKLIK KLIK

Pa ti? Si že kdaj preizkusila parfume Essens?
Kakšna je bila tvoja izkušnja?
Kakšen vonj je tebi najljubši?

Comment below


xoxo,
Neža




*This product was sent to me by the company itself or its PR










You May Also Like

3 comments

  1. Sva jih z fantom dobila kot darilo, mi oba zelo zelo dišita ampak ne vema katera sta, ker ni nikjer zapisano, sestricna je pa pozabila katera je vzela :) Super objava In fotkice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tole mene tudi precej zmoti, še posebej na primer, če jih imaš več, potem res ne veš kateri je kateri. Drugače pa res božansko diši, ga zelo rada uporabljam. Pa še obstojnost je super. Hvala xx

      Izbriši
  2. Čudovito si tole spisala!! In slike so fantastične. Hvala!! <3

    Tina, prepričana sem, da bi takoj vedela, kateri parfum je na tvoji polički, če bi malo nos not potunkala :) Namreč v Essensu sem zelo domača :)
    Sicer imam pa dobro rešitev za to situacijo, na škatlico ali pa na stekleničko prilepim nalepko, na katero napišem ime parfuma. Tako vedno vem, kako bo zadišalo, ko bom pritisnila razpršilec :)

    Če boste imele kakšno vprašanje, rade volje pomagam :)

    OdgovoriIzbriši