Lifestyle: 5 stvari, ki so mi ta teden narisale nasmeh na obraz

by - 05:17:00

Ta teden je bil zanimiv, sproščen, poln ustvarjanja in druženja, razvajanja ter prijetnih trenutkov. Zdi se mi, da dnevi tako hitro bežijo, da komaj opazim. Ker sem trenutno brezposelna se vedno zaposlim z večimi stvarmi, včasih kar preveč; bi lahko rekla. Vztrajam in vztrajam pri iskanju služb in upam, da bo sreča kmalu potrkala na vrata. Čez dan imam vedno kaj za postoriti; kuham, pospravljam, čistim, cartlam moji dve zverini, pišem in urejam stvari za blog, snemam, iščem inspiracijo, se odpravim na sprehod; mimogrede zavijem k babici in spijem čaj, ličim, pošiljam prošnje in še kaj bi se našlo... Skratka nikoli mi ni dolgčas. 

Kot sem že v eni izmed mojih prejšnjih objav omenila, se premalo krat ustavimo in si vzamemo čas zase in svoje bližnje ter prijatelje. Pa tudi premalo smo hvaležni za malenkosti, ki nam na obraz prav vsak dan narišejo nasmeh. In ravno zato sem se odločila spisati to objavo, kjer bom govorila o malenkostih, ki so mi polepšale ta teden. 

1. Moja zverina Fixie 

Ni dneva, da mi moja zvesta mačja prijateljica ne bi polepšala jutra, kaj šele dneva. Ko se vstanem me vedno pijazno pozdravi, skoči v moj objem in mi vzbuja prijetne občutke. Nobena kava, nobena stvar na svetu mi ne polepša dneva tako kot ona. Mačke me spremljajo že od majhnih nog in priznam, da si življenja brez njih ne morem predstavljati (*crazy cat lady alert*). Pravo nasprotje Fixie je pa moja Mona; mongolska podganica z nagajivim karakterjem, ki se še nekoliko privaja svojemu domu v katerem prav tako kraljuje mačka. 

2. Sonce 

V teh mrzlih, vetrovnih sivih dneh sem neznansko pogrešama malo sončka, ki se je enega jutra potiho prikradel skozi prostore med okenskimi žaluzijami in me pobožal po obrazu. Zbudila sem se in globoko izdihnila "Sonček, srečna sem". Že jutro je bilo napolnjeno s samo pozitivo in dan je potekal odlično. Zjutraj sem si skuhala kavo, počesala razkuštrane lase in jih nekako poskusila ukrotiti, a sem se na koncu vdala in jim pustila prosto pot. Skuhala sem oldično kosilo (zelenjavno juho, testenine po mediteransko in peso) in se po kratkem počitku po kosilu odpravila na sprehod, v naravo. 

3. Naša čudovita Prlekija

Zadnjič sem veliko razišljala o tem, da pred računalnikom preživim ogromno - preveč časa, zato bom se še bolj trudila, da po končanem delu, ki ga imam načrtovanega za določen dan, računalnik zaprem, oblečem topel pulover, jakno in šal ter se odpravim na eno urni sprehod. Živim v Prlekiji, kjer je veliko travnatih površin in pokrajina, ki me obdaja je naravnost prečudovita - v vseh letnih časih. Med hojo med travniki pokritimi s čudovito snežno belo odejo sem se za trenutek ustavila in razmišljala o tem, koliko lepih stvari je na svetu; pa ravno tistim, ki si mogoče ne zaslužijo tolikšne pozornosti dajemo največ le te. 

4. Nutella

Ne najbolj zdrava stvar, ampak kaj hočem; tu so tisti dnevi, ko bi lahko pojedla goro sladkarij. Moja krvna skupina je čokolada in se ji nikakor ne morem upreti. Sem pa ponosna na to, da sem zmanjšala obilen vnos nenehnih sladkarij in si malce več privoščila v "tistih neprijetnih dneh". Nutella je moj najljubši kremni namaz in moja največja šibka točka, ko pride do sladkarij. Odlično se prileže za zajtrk, za piko na i k toplemu zeliščnemu čaju. Njama! 

5. Paketek presenečenja

Spomnim se jutra, ko nisem bila tako pri volji, dokler ni na vratih pozvonilo. Poštar mi je izročil paketek in moj izraz na obrazu se je popolnoma spremenil. Avon me je presenetil s prečudovitim paketkom v katerem so se skrivali 3 izdelki; 2 marble šminki in maskara. Komaj čakam, da jih preizkusim. Hvala podjetju Avon, ki me vedno tako prijetno preseneti. 

Poleg vseh malenkosti, ki so mi ta teden narisale nasmeh na obraz pa še moram omeniti super, sproščeno druženje lepotnih navdušenk na Artistry predstavitvi, kjer sem volunterno naličila 3 lepotičke. Klepet o kozmetičnih izdelkih, napotki za ličenje, prijetno vzdušje ter pozitivni komentarji strank so eni izmed mnogih stvari, ki me osrečujejo in mi pomenijo res veliko. Ker sem kot človek precej negativna, se že nekaj časa trudim postati pravo nasprotje; vsak dan doživljaj, kot, da je tvoj zadnji. To pomeni uživaj, smej se, poklepetaj, v miru spij kavico, obišči babico in ji povej, da jo imaš rada, objemi svojo boljšo polovico, privošči si kakšno sladico, razvajaj se, pomagaj drugim, obišči še neobiskan kraj, uživaj.


"Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?” 

-

Mary Oliver, New and Selected Poems


Kaj ali kdo je pa tebe osrečil ta teden? 
Kateri trenutek se ti je še posebej vtisnil v spomin? 
Katere so tiste 3 običajne, vsakodnevne stvari, ki te osrečujejo?

Zapiši v komentar




You May Also Like

4 comments

  1. Želim ti da bi vsak tvoj da bil polen pozitive in trenutkov, ki te bogatijo. Sedaj se bo slišalo obupno, ampak čas, ko si brez službe je čas, ki ti je namenjen, da dejansko ugotoviš kaj vse te veseli. Služba bo prišla ob svojem času, samo pozitivne misli in veliko motivacije in bo vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Monika <3 Se trudim prav vsaki dan biti najbolj velika pozitivka. Tega se zavedam - zato prav vsak dan izkoritim in postorim največ kar se da.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši
  2. Ta kombinacija snega in sončka mene vsak dan neizmerno razveseljuje,
    še boljše pa je vse skupaj, ker lahko v njih uživam skupaj s svojim novim kužkom, tako da so vsi dnevi polni smeha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi mene! Kužki so tako polni energije in prisrčnosti, da ne moreš biti nesrečen poleg njih. Še več smeha s kosmatim prijateljem <3

      Hvala za komentar,

      xx

      Izbriši