Lifestyle: Vikend, pridi nazaj

by - 12:12:00

...Pa smo že v novem tednu. Ne morem verjeti kako dnevi bežijo in kako hitro se vse odvija v tem današnjem svetu. Kot sem že večkrat poudarila si je treba vzeti čas tudi zase in za svoje bližnje, pozabiti na vsakdanje skrbi in obveznosti ter uživati v trenutku. No, takšen je bil moj vikend; edini prost vikend, ki ga bom videla v tem in naslednjem mesecu. Maturantski plesi so že tukaj in termini se nepričakovano hitro polnijo, zato bom prihajajoče vikende zatopljena v ličenje maturantk. Ravno zato sem si ta vikend še malo privoščila. Pa poglejmo kaj sem počela...


Petek je potekal čisto običajno. Zjutraj sem se vstala in umila obraz ter poskrbela za moji dve mrcini, ki že komaj čakata na jutranjo zalogo hrane. Fixie nenehno odpira vrata v mojo sobo in mjawka, dokler ne vstanem. Velikokrat se zgodi, da je njeno mjawkanje bolj efektivna budilka od mojega telefona. Za ta dan nisem imela nobene predvidene objave pa sem jo vseeno spisala (prebereš jo lahko tukaj: KLIK), sem pa razmišljala o fotografiranju za naslednje objave, vendar mi dnevna svetloba ni bila namenjena ugajala, zato sem to raje prestavila na danes (JUPI). Po kosilu sem se odpravila na kratek sprehod in po manjših nakupih. Prvo sem zavila v Tuš Drogerijo, saj mi je zmanjkalo mojega najljubšega Catrice All Mat pudra, ampak, ker ga SPET niso imeli na zalogi, sem hitro stopila k Bell Hypoallergenic polički in si ogledala njihove izdelke. Nekaj sem jih že preizkusila, zadnje čase pa berem same pohvale tudi o njihovih pudrih, zato sem enega tudi kupila. Jaz kot jaz sem v izložbi videla razprodaje torbic, zato sem zavila še v Office knjigarno in si ogledala ponudbo; seveda sem takoj našla tisto "pravo", manjšo torbico, ki je še v moji zbirki ni in jo kupila za slabih 7 eurov - haha, super nakup! Po vseh teh nakupih pa je sledil sprehod v naravi. Ker poleg ličenja zelo rada fotografiram, sem naredila tudi nekaj fotografij in se odločila, da jih delim še z vami. Začetek vikenda sem preživela doma, v objemu tople odeje, knjig ter serij. Sproščeno.






Sobota je dan čiščenja in pospravljanja. In tudi tako je bilo. Zjutraj sem se vstala, si umila obraz, in naredila glineno masko (ki jo naravnost obožujem - preveri maske in obloge na spletni strani Glina.si). Ko sem zaključila s svojim jutranjim ritualom sem se posvetila čiščenju stanovanja ob dobri glasbi. Po kosilu sem si malo oddahnila in se odpravila na sprehod v naravo. Ker živim v Prlekiji, ki je mešanica mesta in narave (100 % več narave), imam res možnost vsaki dan zadihati sveži zrak, kar je super, saj si ne predstavljam življenja v nabito polnem velikem mestu, kjer se nebi mogla umakniti v naravo. Ker sem imela ta dan god (na katerega ne dam veliko oz. NIČ) me je babica povabila na druženje in kavico. Odpravile sma se na kratek sprehod in na obisk k njeni dolgoletni prijateljici (kako lepo je videti starejše ljudi, ki se še po tolikih letih dobro razumejo in si pomagajo), potem sma se vrnili domov in spili kapučino ter poklepetali. Ura je tako hitro premaknila svoje kazalce, da sem šla domov pozno popoldan. Zvečer sem se odpravila na manjši klepet, potem pa smo se z druščino odločili, da kljub mrazu spijemo še eno pijačo. Eno? Dve ali tri.


Nedelje so si pri meni zelo podobne, sproščene, v družbi družine in prijateljev. Ponavadi si v nedeljo privoščim daljši spanec, pa tokrat ni bilo tako. Enostavno nisem mogla več spati, zato sem si skuhala kavico in na hitro prelistala revijo Story (ki jo moja mama vedno kupi). Ker sem nekoliko prej vstala sem se odločila, da tokrat naredim malo drugačen make up look in za piko na i uporabim "zlate lističe", ki sem jih kupila v trgovini Kik. Pokukaj kakšen videz sem ustvarila s pomočjo zlatih lističev: KLIK. Po kosilu sem poklepetala z družino in spila kavico, potem pa se s prijateljema odpravila na manjši izlet na Jeruzalem. Tako lepi sonček je bil! Preizkusila sem tudi Beanies kavo - misliš, da mi je bila všeč? To boš prav kmalu izvedela v novi objavi na blogu.


Adijo vikend, pozdravljen nov teden, še zadnji v tem mesecu. 
Kaj pa si ti počela med vikendom?
Kako izgledajo tvoji vikendi?
Si privoščiš sprehode in preživljanje časa z domačimi?

Zapiši v komentar




You May Also Like

2 comments

  1. Obožujem bolj osebne objave, res lahko osebo boljše spoznaš! Super objava <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz jih zelo rada prebiram! Res bolj dodobra spoznaš osebo. Hvala ti! ♡

      xx

      Izbriši