Lifestyle: Q&A 1. del

by - 05:31:00

Današnja objava bo polna vprašanj in odgovorov. Kot veste je na mojem Facebook strani potekala BFOD (postani blogerka za en dan) nagradna igra. Eden izmed pogojev za sodelovanje je bil, da je vsaka morala postaviti vprašanje in moram rečti, da sem navdušena nad njimi in bom na njih z veseljem odgovorila. Za mano je kar težek teden, komaj sem našla motivacijo in voljo za pisanje, zato sem se odločila, da vprašanja in odgovore razdelim na dva dela. No, tukaj je prvi del. Pa kar začnimo...


1. Kateri Golden Rose izdelek ti je poleg Liquid Matte Lipstick najbolj všeč?

Golden Rose znamka mi je v zadnjem času zelo prirasla k srcu. Najprej sem se zaljubila v njihove mat šminke, ki so naravnost čudovite, poleg njih pa sem navdušena nad njihovimi kvalitetnimi umetnimi trepalnicami. 

2. Kakšen je tvoj okvirni mesečni proračun za kozmetiko?

Okvirnega proračuna nimam. Glede na to, da sem trenutno brezposelna pa seveda moram dobro premisliti preden nakup reči, ki jih ne rabim. No, haha, včasih si privoščim kako stvar ali dve, ki mogoče nista tako nujni, ampak sem drugače zelo pazljiva. Na mesec za kozmetiko porabim okoli 30 eurov, včasih manj, odvisno kaj potrebujem. 

3. Kakšen je tvoj jutranji ritual? ... in brez česa si ne predstavljaš svojega dne?

Moj jutranji ritual je precej preprost; ko ugasnem budilko še nekaj časa poležavam pod toplo odejo, preverim obvestila in sporočila, včasih odgovorim tudi na kakšne komentare. Ko se končno skobacam iz postelje se oblečem, si skuham kavo - včasih je tudi obratno. Velikokrat si privoščim tudi masko za obraz in se potem naličim. Ko imam čas in voljo tudi meditiram ali telovadim. Svojega dne si ne predstavljam brez sprehoda v naravo - čeprav se včasih zgodi, da imam preveč dela in enostavno skozi dan ne morem ven, zato se odpravim ven v večernih urah. 

4. Ce bi lahko vzela samo 1 kos kozmetike na potovanje, kaj bi vzela?

Hmm...grozno težko vprašanje za takšno navdušenko nad kozmetiko in vizažistko. Najbrž bi se odločila za gel za obrvi. 

5. Katera je tvoja najljubša podlaga? In kateri kozmetični znamki najbolj zaupaš oz. od katere znamke imaš največ izdelkov?

Moja najljubša podlaga je vsaj do zdaj od Catrice All Mat 010. Sama imam zelo svetel ten kože, na katerem vse izgleda precej oranžno. S tem pudrom sem pa zelo zadovoljna, predvsem zaradi njegove prekrivnosti, kakovosti, mazljivosti, obstojnosti in navsezadnje tudi cene. Od znamk, ki jih lahko najdemo in kupimo v drogerijah najbolj zaupam Catrice, drugače pa je moja najljubša znamka Revolution Make Up. Obe sta cruelty free - nista testirani na živalih.

6. Ali je šminka obstojna, če jo nosiš na kaki prireditvi, npr. da se ne vidi odtis na kozarcu?

Vse to je odvisno od šminke same in njene teksture ter od tega kako pripravimo ustnice pred nanosom šminke. Če nočeš raznih odtisev je dobro izbrati kissprooved, mat šminko. 

7. Nega koze zjutraj in zvečer ter kaj priporočaš za bolj suho kožo.

Moja nega kože je zelo enostavna. V najstniških letih sem se borila z mozoljčki po celem obrazu ter zamenjala veliko izdelkov, zdaj pa sem se nekako osredotočila le na nekatere, za katere vem, da mi najbolj odgovarjajo. Zjutraj si obraz očistim z vatico na katero nanesem malce Bioderma micelarne vodice, če imam na razpolago več časa si obraz umijem z Bioderma čistilnim gelom, nato pa na očiščeno kožo nanesem Nuxe Serum in pa prav tako Nuxe kremo. O negi kože zvečer sem že govorila na blogu, več si lahko prebereš tukaj: KLIK. Več izveš tudi v zadnjem vprašanju.

Za suho kožo priporočam, da svoji koži nameniš veliko pozornosti, še posebej pa moraš biti pozorna na redno in pravilno nego. Ker tvojega tipa kože ne poznam do potankosti se bom osredotočila samo na nego suhe kože. Menim, da je suho kožo najbolje negovati s tonikom brez alkohola, ki še dodatno izsuši kožo. Vsekakor ti priporočam tudi uporabo UV zaščite - tudi pozimi; bogato vlažilno kremo, ki bo navlažila tvojo kožo (vsebuje naj antioksidante, sestavine, ki zadržujejo vodo). Tudi hidroksi kisline pripomorejo (BHA, AHA) k lepši, negovani koži. Prav tako je dobro uporabiti tudi kakšno domače olje (olivno olje), ki ga lahko naneseš po suhih predelih po uporabi kreme, da jih še dodatno navlažiš in nahraniš. 

8. Kateri izdelek je tisti, ki ga uporabljaš že več časa in ga ne misliš zamenjati?

Izdelek, ki je pri meni vsak dan v uporabi je Catrice Glam&Doll maskara za trepalnice. Takoj, ko sem jo testirala sem vedela, da je to tista "the one". In res je. Super priviha trepalnice, jim da malce volumna in jih podaljša. Prav tako je zelo lahko namazati tudi trepalnice na spodnji veki, maskara jih čudovito razporedi, kar mi je zelo všeč. 

9. Brez katerega kozmetičnega proizvoda si ne znaš predstavljat dneva in seveda zakaj ti to toliko pomeni?


Ne morem verjeti kako zelo srečna sem, da sem začela uporabljati Catrice Liquid Camouflage korektor. Noben korektor me še ni tako prepričal. Moje ogromne temne vrečke pod očmi zaradi astme velikokrat izgledajo grozno in jih seveda, hočem zakriti. Pri tem mi defintivno pomaga tale odličen korektor. Vsekakor priporočam!

10. Najljubša in najboljša šminka - če se lahko odločiš za samo eno?


Definitivno tekoče šminke Golden Rose Longstay Liquid Matte. Za odtenek se pa težko odločim, ker so mi prav vsi zelo všeč. 

11. Katera maska za obraz se najbolje obnese?

EASY! Glinena maska za obraz Glina.si. Zakaj? Ker je Slovenski proizvod, 100% naravna na soncu posušena glina iz Komende. Poleg tega pa odlično očisti kožo, odstrani umrle celice (torej deluje tudi kot nekakšne vrste piling) in naredi kožo mehko in gladko, pripravljeno na nadaljno nego.

12. Kateri izdelek uporabljaš že več časa in ga ne misliš zamenjati?

Če sem iskrena je se nabralo že veliko izdelkov, ki so v moji rutini postali prava stalnica. Lahko bi rekla, da ne bi nikoli zamenjala Catrice All Mat pudra, ki se mi odlično zlije s tenom kože in prekrije nepravilnosti; vse Make Up Revolution paletke, ki jih imam, ker so res super, odlično pigmentirane, lahko jih je zabrisovati, z njimi sem zadovoljna jaz kakor tudi stranke. 

13. Katera podlaga je zate najboljša?

Ker imam precej Snegujčkast ten kože (svetel, z nekaj nepravilnosti) mi je do zdaj najbolj odgovarjal puder znamke Catrice All Matt v odtenku 010. 

14. Nega kože zjutraj & zvečer in brez katerega kozmetičnega izdelka si ne predstavljaš dneva?

Nega kože je zame zelo pomembna, kot sem že prej omenila sem imela v najstniških letih kar nekaj problemov z mozoljčki, ki so potem kar hitro izzveneli, ko sem nehala uporabljati določene izdele za čiščenje in nego problematične kože. 

Zjutraj: umijem obraz z vodo ali gelom Bioderma (za občutljivo kožo), včasih jo samo očistim z micelarno vodico Bioderma. Nato nanesem Nuxe serum in kremo iz iste linije (Creme Fraiche de Beaute). Malce počakam in pričnem z ličenjem.

Zvečer: S kože najprej odstranim make up; pričnem z baby robčki, nato pa še z navlaženo vatko (uporabim Bioderma micelarno vodico) očistim celoten obraz. Nanesem Bioderma kremo o kateri sem že govorila na blogu: KLIK .

Še enkrat čestitke Maji Horvat, srečni nagrajenki nagradne igre BFOD ali "blogerka za en dan". 
Se že veselim njenega testiranja izdelka ter mnenja in fotografij, ki bo objavljeno na mojem blogu. 

Ti je bila objava všeč?
Kakšni so tvoji plani za vikend?

Zapiši v komentar






You May Also Like

0 comments