Beauty: Zakorakajte v pomlad z L'occitane

by - 03:27:00

Nič boljšega kot zakorakati v pomlad z dišečim vonjem pastelnih česšnjevih cvetov. L'occitane Eau de Toilete je dišava s katero bom še lepše skočila v spomladno jutro in tudi po dolgem dnevu še vedno prijetno dišala. 



Embalaža je pravi "eye candy" oz. sladkorček za oči, sekundarna embalaža je svetlo roza pastelnih barv, ki se preliva z rumeno, za piko na i pa so tukaj še bleščice, da vse skupaj deluje še bolj chic. Primarna embalaža je steklena, krasijo jo čudoviti majhni cvetovi češnje in prelivanje roza in modre barve na steklenici. 



Vonj je precej nežen, cvetlični. Iskrive note bergamotke, ambrette in rožnatega popra, obogatene s pridihom sočne hruške poletijo v višave in izvabijo na plan samo srce dišave - češnjev cvet, jasmin in stolistno vrtnico. Vsi vonji se povežejo v nekakšen šopek, prežetim z noto sočnega češnjevega soka. 


Vsebuje cvetno vodico češnjevih cvetov in izvleček iz višnje iz Luberona. Vonj se na koži obdrži čez cel dan, proti koncu dneva počasi začne bledeti. 



To je najbrž eden izmed najlepših eyecandy parfumov, ki so se znašli v moji zbirki. L'occitane izdelkov še nisem preizkušala, zato je to moja prva izkušnja s to znamko. Parfumska vodica me je pozitivno navdušila, izgleda čudovito, čisto spomladansko, vonj pa ni premočan, opisala bi ga kot cvetlični šopek različnih sadno-cvetličnih vonjev. Naravnost obožujem ga!

Pa ti? Si se že srečala z znamko L'occitane? Kateri izdelek je tvoj najljubši? 
Mi mogoče kakšnega še priporočaš?

Zapiši v komentar






*This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

0 comments