Lifestyle: 10 things you don't know about me

by - 04:02:00

Danes je spet eden izmed tistih dnevov, ko z vami delim malce bolj osebno objavo in tokrat bo govora o stvareh, ki še jih najbrž ne veste o meni. Sama zelo rada berem podobne objave, saj ravno preko teh izveš največ o osebi (če, je seveda iskrena, haha. Jaz sem definitivno vedno). Pa poglejmo katere so tiste "skrivnostne" stvari, ki še jih najbrž ne veste o meni.


1. Kot dojenček sem zaradi predoziranja cepiva dobila astmo. In res je. Še zdaj se včasih sprašujem "zakaj ravno jaz", saj sem že od majhnih nog prikrajšana športa in športnih aktivnosti, poleg tega pa je še veliko negativnih stvari in stranskih učinkov, ki sem se jih morala navaditi oz. se z njimi sprijazniti. 

2. Kot majhna deklica nisem marala čokolade, zdaj pa...si ne predstavljam življenja brez nje. Čokolada je moja droga in zadnje čase se moram brzdati pri vsakem nakupu v trgovini. Definitivno sem obsedena s čokolado in vse kar je z njo povezano. Njam! 

3. Včasih sem zaspala samo ob poslušanju Black Metala. Si lahko misliš, da nekdo zaspi poleg glasnega razbijanja? Najbrž ne...

4. Kot otrok sem zelo lepo risala in uživala ob javnem nastopanju. Spomnim se dni, ko sem komaj čakala šolske nastope, kjer sem deklamirala pesmice in igrala v različnih igrah, prav tako se bila članica pevskega zbora s katerim smo bili takrat zelo uspešni. Poleg javnega nastopanja sem zelo rada risala, oboje sedaj nekako ne maram več. 

5. Obožujem živali in naravo. Že kot majhna deklica sem se zelo rada potikala po gozdu in iskala živali. Vedno sem ob sebi imela različne živali (hrčke, morske prašičke, muce, ribe, podgane), poleg katerih sem razvila tudi druge veščine kot na primer odgovornost, ljubezen, skrb do drugih živih bitij. Prav zaradi te ljubezni se zadnje čase izogibam mesu. 

6. Ne predstavljam si življenja brez mačk. In res si ga ne. Mačke so bile moje sopotnice že odkar pomnim. 

7. Težko rečem "ne". Ne znam reči ne in to me včasih ubija. Sem človek, ki želi ugoditi vsem in se nikomur zameriti, zato večkrat sploh ne premislim in rečem "da". Vsekakor je korak bližje k spremembi ta, da se tega zavedam, zato sem v zadnjem času še toliko bolj pozorna pri odločanju.

8. Skoraj sem umrla. In to je bila najbrž najbolj strašljiva izkušnja do zdaj, po drugi strani pa se zavedam, da me je nekaj rešilo, ohranilo pri življenju. Bila sem zelo prehlajena, imela sem bolečine po celem telesu in zelo visoko vročino. Zvečer sem se v postelji trudila biti mirna in preživeti noč. Še dobro, da je vmes vskočila sestra in me napodila v spalnico mame, katera me je potem tako odpeljala na urgenco, z urgence pa sem oddrvela v bolnišnico, saj mi je zmanjkovalo kisika, moje dihanje je bilo plitko, lahko rečem, da ga skoraj ni bilo več. V bolnišnici so me takoj priklopili na naprave ter kisik, po nekaj dneh sem izvedela, da me je skoraj pokopala prašičja gripa in posledica močnega kašlanja; počeno levo pljučno krilo.

9. Moj najljubši letni čas je pomlad. A ni tako čudovito, ko je vse v barvah, ko vse cveti, hkrati pa se začnemo zavedati, da je konec zmrzovanja in lahko na plan potegnemo bolj udobnejša oblačila.

10. Moja sestra je moja najboljša prijateljica. Naša družina je zelo velika in sestra Maša je moja najljubša oseba na celem planetu. Kljub temu, da ni moja prava sestra se počutim, kot, da sem z njo že od rojstva, kot, da se poznama že celo življenje. Maša je oseba kateri se lahko zaupam in je oseba, ki jo je samo srce, kar je lastnost, ki jo pri človeku najbolj spoštujem.

So ti takšne objave všeč? Vesela bi bila vašega odgovora, saj se le tako lahko orientiram kaj radi berete. Vsekakor lahko povem, da imam v rokavu še veliko različnih tematik, tudi bolj osebnih, tako, da upam, da jih z veseljem preberete.





You May Also Like

0 comments