Lifestyle: Summer Grape Dream by Svichka (Vegan & Handmade)

by - 10:37:00

Poletje je čas, ko ob večerih še kako rada posedim na balkonu, poklepetam ob kozarcu vina in za piko na i in romantično vzdušje rada prižgem še svečko. Odkar mi je bila predstavljena čisto Slovenska znamka Svichka drugih svečk res več ne kupujem. O znamki Svichka sem na blogu že pisala, vendar ji bom tudi tokrat namenila nekaj besed. 


Kaj naredi svečke Svichka tako posebne?

Svichka svečke so narejene iz sojinega voska, ki je rastlinskega izvora in je pridobljen iz obnovljivih virov. Sojin vosek je znan po tem, da gori dlje in čisteje od parafinskega voska. Ob gorenju se torej NE sproščajo kancerogene snovi, učinkovito pa oddaja dodane dišave. Čiščenje je popolnoma enostavno, le z milom in vodo. 


"Dišeče SVICHKE so ročno izdelane sveče iz 100% naravnega sojinega voska, brez GSO (gensko spremenjenih organizmov). Dodajamo jim skrbno izbrane dišave, ki ne vsebujejo ftalatov in parabenov. ".


Embalaža je tisto kar najprej pade v oči in nato nas ob odprtju le te že po nosu požgečka sladek, nežen vonj grozdja, ki ga naravnost obožujem. V embalaži se nahajajo tudi navodila za uporabo sojinih svečk. 



Vonj "Grape Dream" bi opisala kot čarobnega, magičnega, nežnega in sladkega, kakor tudi pomirjajočega. Svečko ponavadi pustim goreti tam do 1-2 uri. Kljub temu, da imam astmo me vonj ne draži, kar je super saj sem že pri veliko svečah opazila težo dihanje in kašelj. 



Svečke Svichka niso samo primerne za razvajanje samega sebe, ampak tudi kot darilo/poklon nam ljubljeni osebi. Res enkratni vonji, kakor tudi sama embalaža, ki se lahko uporablja še naprej za shranjevanje itd. 
Svichka Instagram: KLIK
 Svichka Facebook: KLIK

P.s. Ne pozabi na nagradno igro "Rosie's Store", ki poteka na mojem Instagram profilu: KLIK




*This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

0 comments