Fashion: Hello 2018 + 2017 Memories

by - 03:44:00

Prvi zapis v letu 2018 bo nekoliko drugačen. Iskren, emocionalen, samozavesten in moden. V decembru sem se potikala po Ljubljani, kjer sva z Mična.si ustvarili nekaj fotografij in skočili na odlično kavico v centru Ljubljane, kjer je nastal celoten prispevek, ki ga najdeš tukaj: klik. Ker pa v vsako svoj objavo rada dodam tudi osebno noto, sem se odločila, da  tokrat spregovorim tudi o samozavesti in sprejemanju sebe.


"Kljub temu, da sem blogerka in je fotografija moja velika strast, zelo nerada stojim pred objektivom. Ja, prav si prebrala. Vedno sem bila ena izmed tistih, ki jih je sram, da pomanjkanja samozavesti ne omenjam. Kljub temu, da sem vedno objavljala selfije in dobila veliko všečkov ter komentarjev, sem se še vedno počutila, kot, da nisem dovolj, da nisem lepa. Vsak ima svoje strahove, dvome, lastnosti ali poteze obraza, ki jih ne mara. In kaj pomenijo vsi ti všečki in komentarji, če sam tega ne čutiš? Dosedaj je bilo veliko nerviranja, sekiranja in dvomov in naenkrat mi je naredilo KLIK. Nisem srečna, ne cenim se dovolj, nimam se rada in tako to ne gre več. Zato je leto 2018 zame nekaj posebnega. Nič več joka in stoka, nič več štetja všečkov in nič več jeze. Moj nos bo ostal tako velik in čarovniški kot je, svoj profil obraza bom prej ko slej morala sprejeti, rumeni zobje niso nič slabega, temveč nekaj dobrega, zdravega. Nekaj odvečnih kilogramov ne spremeni tega kdo sem in piercingi so nekaj, brez česa se počutim gola."

Že nekaj časa pred odhodom v Ljubljano me je stiskalo pri srcu, počutila sem se nervozno. Nisem vedela kaj me čaka, kakšna vprašanja bodo postavljena, kakšna bo lokacija fotografiranja in ali bom sploh dovolj dobro oblečena. Preoblačenje je trajalo cel teden, za piko na i sem naročila še čisto nove čevlje. Absurd. Hotela sem biti popolna. Na koncu sem ovrgla vse ideje glede stajlinga in se odločila za oblekico z leder ramenskimi detajli, ki jo nosim najraje. Namesto hlač, v katerih preživim 99 % svojega časa, sem tokrat izbrala najlonke, kljub temu, da sovražim kazati noge. Namesto klobučka za katerim se skrivam, ko grem kam bolj na "lepše", sem se tokrat odločila, da bom brez njega in komaj sem čakala, da vidim kako moja naravna barva las izgleda na profi fotografijah. Namesto superg sem obula črne gležnjare z mašlico, ki so popestrili celoten look. Z nakitom nisem pretiravala, nadela sem verižico, ki mi jo je podarila sestra ob koncu študija. Make Up sem ustvarila v pol ure, saj se mi je že mudilo na prevoz. Itak sem dodala rdečo Golden Rose mat šminko. In nastalo je tole. 






Najlepši spomini iz leta 2017...

1. Na prvem mestu je definitivno zaroka z Maticem. Nekaj o čem sem sanjala že od nekdaj. Kljub vzponom in padcem je teh malce več kot 8 let z njim bilo najlepših. 

2. Obisk Budimpešte. Dolge ulice s staro arhitekturo, mini terasicami, katere so ob večeru razvetlile lučke. Prijazni ljudje, dobra hrana in premalo časa za ogled vseh kotičkov prelepe Budimpešte. Upam, da se kdaj vrnem. 

3. Morje z Maticem. Spontano in čudovito. V Karlobagu sem bila prvič. Malo mestece z raznobarvnimi hišami. Prijazni ljudje, par stojnic, sprehodi ob vodi, vožnja z ladjo in smeh. Veliko smeha. 

In kaj so moje želje za leto 2018?

1. Se posvetiti delu na sebi; na pridobivanju samozavesti in sprejemanju samega sebe. 

2. Delo na blogu. Že nekaj časa si želim izboljšati fotografije in se jim bolj posvetiti, dodati detajle. Definitivno je čas za izboljšanje na tem področju, kakor tudi več osebnih objav, katere tako radi berete. 

3. Biti bolj organizirana. Planer je bil vedno moj najboljši prijatelj pri samem organiziranju dneva, kakšnega dogodka ali termina za stranke. In letos še nisem našla planerja, ki bi me pritegnil, mi bil všeč. Ker je že januar je čas, da počasi najdem kakšnega. 

4. Delo, delo, delo. Po tolikšnem času brezposelnosti je že čas za redno zaposlitev, šparanje denarja in selitev na svoje. Upam, da mi bo 2018 prineslo kaj lepega. 

5. Več gibanja. V letu 2017 sem bila kar pridna kar se samega gibanja tiče, ampak se je to kar hitro spremenilo. Vsakodnevne sprehode so zamenjale čokoladice in serije, ki mi niso prav nič dobro dele, saj se je poslabšala tudi moja depresija. Zaenkrat se trudim, a potreben bo strog pristop in plan. 


Želim si, da bi bilo leto 2018 kar se da polno samozavesti, novih izkušenj, zvrhan koš ljubezni do sebe in drugih, srečno, zdravo, polno uspehov tako na osebni kot tudi poslovni poti. V letu 2018 bom veliko časa posvetila blogu, fotografiranju ter delu na samozavesti in osebnostni rasti. 


COAT: newyorker
DRESS: h&m
SHOES: factcool
MINI BAG: newyorker

You May Also Like

4 comments

  1. Neža men je tako hudo, ko berem da ste lepotičke brez samozavesti. Prekrasna si točno taka kot si in ceni to. Poglej kako huda si na fotografijah. Včasih moramo iz cone udobja, da se nam začnejo dogajati pozitivne stvari. To je moj cilj za letos. Priznam, da tudi mene tole brezdelje ubija in na koncu nimaš ne volje ne energije še za dejansko delo, ki kar čaka. Komaj čakam, na malčico, da me spravi nazaj v pogon.
    Tebi pa želim, da v letu 2018 najdeš samozavest, doživiš veliko čarobnih trenutkov in najdeš super službo, ki si jo zaslužiš. Da ustvariš cel kup prekrasnih make upov, velikokrat si moja inspiracija na tem področju. Naj bo zate to pozitivno leto <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Ana, za tvojo podporo skozi leta bloganja <3

      Si si pa zadala super cilj za letos, se ga tudi jaz probam držati in delati ter vztrajati pri projektih, ki to zahtevajo od mene. Je pa občutek na konci res super.

      Tudi tebi želim kar se da čudovito novo leto, veliko lepih trenutkov, novih izkušenj ter uspehov. Pa seveda zvrhan koš zdravja - to je itak najbolj pomembno <3

      Izbriši
  2. Jaz se kar poistovetim s tvojimi cilji. Sem si zadala tudi nekaj podobnih idej in upam, da bo to leto res uspešno :). Želim ti vse dobro in da se ti vse te točke izpolnijo v 2018. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Petra <3

      Tudi tebi želim uspešno in srečno novo leto. Pa nujno morema spet kdaj na kavici pokramljati.

      xx

      Izbriši