Review: Eylure False Eyelashes N˙070

by - 14:53:00

Živjo!

In še zadnji review umetnih trepalnic, ki sem jih naročila preko @ličila.si, znamke Eylure. Naročila sem jih zato, ker sem hotela preizkusiti nove trepalnice in tako sem se odločila za te.


Embalaža je belo modre barve, trepalnice so lepo vidne. So zelo lahke na očeh, trepalnicam dodajo več volumna in s tem ustvarijo odličen natural look. Lahko jih uporabimo večkrat. K trepalnicam je priloženo tudi lepilo, nad katerim sicer nisem preveč navdušena, saj na trepalnicah pusti sledi  in je bele barve (sledi lepila in zlepljene trepalnice), nato sem trepalnice hotela zalepiti z Essence lepilom, vendar se trepalnice niso obdržale na očeh.


Nad rezultatom sem zelo navdušena, komaj čakam, da preizkusim še druge. Končen videz je zelo naraven, trepalnice se komaj opazi. 
Prilagam še fotografijo (se opravičujem za low qt).


Priporočam jih vsem, ki si imajo tanke, redke trepalnice in si želijo povdariti svoje oči. 

Ocena(1-10):8

xoxo,
Rose Touch


You May Also Like

0 comments