Beauty: Ocena Bell Hypoallergenic pudra v odtenku 010

by - 05:47:00

Ura je 23:30; pred računalnikom sedim v xxl trenirki, razmršenimi lasmi, s kavo v roki, pripravljena na pisanje objave o tem kako sem zadnjič stopila iz svoje "comfort zone" in kupila nekaj, kar še v moji zbirki ni. Izdelek sem imela kar nekaj mesecev na WL, potem pa me je objava soblogerke in ambasadorke Bell kozmetike - Katje (KLIK) tako zelo navdušila; do zdaj sem v njenih objavah prebrala res same super pozitivne stvari za znamko Bell in se odločila, da končno preizkusim nekaj novega.


Obisk drogerije je bil nujen, saj mi je že počasi zmanjkovalo trenutno najljubšega pudra (Catrice All Matt 010). Nakup pudra, še posebej kakšnega "novega" me spravlja ob živce. Ker je moja polt zelo svetla, snegujčkasta in tanka; vidne so kapilare ter veliki modro vijolični podočnjaki se vedno bojim nakupa nečesa, za katerega nisem prepričana, da bo mi 100 % odgovarjal. Ponavadi se držim svoje varne izbire, pudra znamke Catrice, ki je odlično prekriven, končni izgled je mat, je super obstojen in prekrije oz. izenači mojo polt. Pa poglejmo kakšno je moje mnenje po nekajkratni uporabi Bell Hypoallergenic pudra. Obžalujem nakup ali sem zadovoljna? Hm...


BELL HYPOALLERGENIC KOZMETIKA


"Hipoalergena kozmetika je posebna skupina kozmetičnih izdelkov, pri katerih sestava, formulacija in način priprave zmanjšujejo nevarnost alergičnih reakcij, hkrati pa dosegajo popoln kozmetični učinek. Takšni izdelki so običajno brez vonja in brez aditivov nepotrebnih surovin.


Hipoalergenski izdelki se posebej priporočajo ljudem, ki imajo občutljivo in razdražljivo kožo ter občutljive oči.

Bell Hypoallergenic dekorativna kozmetika je posebna linija znamke Bell Cosmetics, razvita in testirana pod skrbnim nadzorom dermatologov in oftalmologov. Vsebuje visoko kakovostne izdelke za obraz, oči, usta in nohte, ki ne vsebujejo dišav.

Med izdelki za obraz boste našli podlage in pudre, rdečila, korektorje in osvetljevalce. V asortimanu najdete tudi zelo iskane BB in CC kreme.

Posebna linija za oči omogoča uporabo izdelkov tudi za tiste, ki nosite kontaktne leče in očala oziroma imate občutljive oči. Med izdelki te kategorije boste lahko izbirali med več različicami maskarami, svinčniki, senčili in podlagami za veke. Priporočeno s strani dermatologov!"

Besedilo pripeto s strani bodiženska.si




Naj začnem s sekundarno embalažo, ki me nikakor ne pritegne k nakupu. Primarna embalaža mi je že nekoliko bolj všeč, vendar pri meni vseeno nima tistega + kar se tiče samega designa.

Nanos je zelo lahek, k temu pripomore pumpica, s katero odmerimo želeno količino pudra, ki jo potrebujemo. Puder najraje nanesem z beauty blenderjem ali čopičem za nanos tekoče podlage. Včasih uporabim kar oboje.



Puder obljublja naslednje: "Popolnoma prekrije nepravilnosti, madeže in rdečico ter uravnava kožni ten. Koži se odlično prilagodi in ji daje naraven videz, hkrati pa ne pušča svetlobnih črt. Vsebuje pigmente in inovativne kapsule derivatov aminokislin, ki omogočajo lahek nanos, medtem ko glicerin v podlagi skrbi za vlaženje kože. Daje ji dolgoobstojen mat učinek."

Moje mnenje: S prvo povedjo se ne strinjam; puder ni tako prekriven, moje nepravilnosti so še vedno vidne in jih moram zakriti z nanosom Catrice Camouflage korektorja. Kožni ten res malce uravna, tudi koži se puder popolnoma prilagodi in ji daje naraven videz, kar mi je zelo všeč. Nanos je zelo lahek, puder se dobro zabriše in ni vidnih črt, kot pri nekaterih. Koža je po nanosu mehka in gladka, predvsem pa navlažena do večera; kože ne izsuši. Končen izgled na koži je mat, vendar ne popolnoma, kar mi je všeč, saj koža zgleda naravna z malce sijaja. Mogoče pogrešam malo boljšo prekrivnost, ampak mi je kljub temu zelo všeč. Priporočam!

Cena ni pretirano visoka, za puder boste odštele približno 10 €.

P.s. Izdelki znamke Bell Hypoallergenic so namenjeni tudi tistim, ki jim je mar za živali. Izdelki NISO testirani na živalih.

Pa ti? Si že preizkusila kakšen izdelek kozmetike Bell Hypoallergenic?
Kakšna sta tvoje mnenje ter izkušnja?
Kateri izdelek ti je od znamke Bell najboljši?
Mi mogoče katerega priporočaš?

Zapiši v komentar





You May Also Like

4 comments

  1. Super, da kože ne izsuši in pa škoda, da ne prekrije dobro nepravilnosti. Jaz ga sicer nisem gledala, ker so še zmeraj vsi odtenki pretemni zame :D Ampak ja ... Imam v planu Bell objavo, sem stestirala par izdelkov, tako da me je kar pozitivno presenetilo.

    In pa slikce <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je super, ker je precej lahek, me pa je nekoliko razočarala sama prekrivnost, ki mi je pri Catric-u boljša. Meni tale odtenek kar sede, bi pa mogoče imela še za nianso svetlejšega haha. Komaj čakam tvojo objavo!

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši
  2. Jaz ga ne bi kupila že zaradi embalaže. Me ne pritegne. Drugače pa perfect fotke kot vedno. :)
    J.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene embalaža kot sama tudi ne pritegne na žalost.. je pa precej lahek, kar mi je všeč, edino prekrivnost me je malce razočarala.

      Hvala ti

      xx

      Izbriši