Beauty: Review of Paese Cosmetics Products

by - 06:35:00

Bližamo se koncu marca in ne morem verjeti, da prav vsak mesec preizkusim nekaj novega, nekaj kar se po testiranju znajde na moji top listi in o novostih, ki jih naravnost obožujem moram seveda deliti tudi z vami. Odločila sem se, da vam predstavim kozmetiko Paese in njene izdelke, ki sem jih prejela v testiranje saj so me prav pozitivno presenetili.


Paese kozmetika se ponaša z visoko kakovostjo in široko izbiro izdelkov. Paese se osredotoča ne samo na njihovo funkcionalnost, osredotoča se tudi na vitaminsko in naravno sestavo, ki je v svetu lepote primanjkuje. 

Paese v italijanskem jeziku pomeni "dežela" - v deželi neverjetno različnih barv in nežnih tekstur. Z izdelki Paese boš poudarila svojo edinstvenost, ženstvenost in neodvisnost. 

Paese dosega najvišje evropske standarde v lepotni industriji:
- Lastne proizvodnje, ki temeljijo na sodobnih tehnologijah in laboratoriji
- Redni nadzor kakovosti
- Najboljše sestavine iz Francije, ZDA in Nemčije
- Stalne naložbe in inovacije

"Paese danes nudi, bogato paleto več kot 500 odtenkov dekorativne kozmetike izpolnjuje in poudarja individualnost vsake ženske s katero koli vrsto kože. Vsa kozmetika je predvsem proizvedena samo na naravnih sestavinah, ki vsebujejo vitaminske komplekse, olja, voske, minerale in zaščitne UV filtre."
-Paese Cosmetics

V testiranje sem prejela nekaj izdelkov in sicer: matirni puder, tekoči korektor, Silky Mat šminko za ustnice, maskaro ter nekaj testerčkov. Pa poglejmo kako so se obnesli...

Začela bom kar z matirnim pudrom katerega embalaža je preprosta vendar čudovita - elegantno chic. Všeč mi je, ko so embalaže kar se da enostavne oz. minimalistične, izdelek, ki se skriva v njih pa kvaliteten. Puder ima sekundarno embalažo iz tršega papirja, primarna pa je plastična z napisom Paese. Puder je prav tako zavarovan s folijo, priložena pa je tudi blazinica za nanos. Embalaža vsebuje tudi majhno ogledalce, kar je za nas lepotne navdušenke še toliko bolj pririočno, če je potrebno kaj popraviti. V embalaži je 9g pudra.



Odtenek je 1A - Warm Beige in mi je pisan na kožo. Večkrat se mi je zgodilo, da sem bila po obrazu oranžna, zato me je puder še toliko bolj pozitivno presenetil.



Končni izgled na koži je mat, vendar ni videti suhih delcev, lahko bi rekla, da se zlije s tenom kože in izgleda zelo naravno. 

Prav tako me je presenetil tudi vonj, ki je nežno dišeč in me sploh ne moti, kar mi pri nekaterih izdelkih predstavlja velik minus.

Vsebuje vitamine A, C in E. Namenjen je normalni, mešani ter mastni koži.


Drugi izdelek, ki sem ga prejela je Paese korektor, katerega embalaža je plastična, skozenj je videti odtenek korektorja. Pri Paese menijo, da je korektor najboljši prijatelj žensk, saj zakrije nepravilnosti in polepša celoten videz. V embalaži je 6 ml izdelka.


Odtenek korektorja (03 Beige) je sicer malce pretemen za moj ten kože, vendar se res lepo zabriše, dodam še mu malce Catrice korektorja in mešanica je "taprava". Na voljo je še korektor v svetlješem odtenku (01 Ligh Beige).


Najbolj me je presenetil aplikator, ki je podoben aplikatorju za nanos laka, vendar je zelo lahek za uporabo, izdelek z lahkoto nanesemo na obraz saj je tekoč. Nima posebnega vonja. 

Prekrivnost je srednja, ne skrije mojih temnih podočnjakov, vendar lepo osveži in posvetli predel pod očmi. 

Tretji izdelek, ki sem ga prejela je Silky Mat tekoča šminka, ki sem se je najbolj razveselila. Obožujem mat šminke, tako, da je bilo to res posebno presenečenje. Šminko sem takoj preizkusila, poglejmo kako se je obnesla...


Embalaža je plastična, skozenj je videti odtenek šminke, pokrov pa je mat izgleda. Celoten izgled je minimalističen, vendar čudovit. 

Odtenek je čudovit, ravno pravšnji zame. Je nežno nude roza barve, številka 700.


Sam nanos šminke je zelo enostaven, aplikator nam omogoča precizen nanos ter odlično mazljivost. Ob prvem nanosu je mogoče malce lepljiv občutek, ki čez nekaj sekund izgine, kar mi je všeč. Izgled na ustnicah je precej naraven, moram pa poudariti, da je šminka zelo obstojna, čeprav ni popolnoma mat. Jaz sem navdušena! Vsekakor me zanima kakšni so ostali, bolj drzni odtenki.


Vonj je edina stvar, ki me je malce zmotila, saj je preveč plastičen. 

Za piko na i sem prejela še maskaro Adore 3D Lash, ki trepalnice privzdigne, jih podaljša in čudovito razporedi. Naj povem, da je to edina maskara (poleg Glam&Doll od Catrice), katero lahko uporabim za spodnje in zgornje trepalnice.


Embalaža je plastična, črne barve z napisom. Enostavna, vendar čudovita. Všeč mi je kako pisava popestri celoten zunanji izgled.


Nanos je enostaven, maskara čudovito razporedi trepalnice, jih malce podaljša in privzdigne. Tudi, če maskaro nanesemo v več slojih trepalnice ne postanejo zlepljene, kar je odlična lastnost.


Testerjev še nisem imela časa preizkusiti, bom pa vsekakor mnenje delila z vami na Facebook strani. 

Naj povem, da sem zelo iz srca hvaležna znamki Paese, da mi je ponudila sodelovanje in testiranje njihovih izdelkov. Kot kozmetičarka veliko dam na samo kakovost in kvaliteto, tudi sestavine. To, da so Paese izdelki narejeni predvsem iz naravnih sestavin me še posebej veseli in jih z veseljem uporabljam na sebi in prav tako tudi na strankah. Največji plus pa je vsekakor široka ponudba izdelkov ter izbor svetlih odtenkov pudrov, ki jih v Sloveniji za nas sneguljčice primanjkuje. Vsekakor bom preizkusila tudi še kakšen puder, šminko ter olja. Priporočam! 

Preveri široko ponudbo Paese kozmetike na : KLIK
Lajkaj tudi njihovo Facebook stran: KLIK

Ti je kateri izdelek iz objave še posebej všeč? 
Si morda kakšnega že preizkusila?

Zapiši v komentar





This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

0 comments