Beauty: Best Essence Primer?

by - 04:34:00

Moje oči in denarnica ob vseh teh novostih že pošteno trpita. Novostim za jesen/zimo še kar ni konca in kot lepotna navdušenka komaj čakam, da jih preizkusim. Nekaj sem jih že prejela in sicer od podjetja Dominur ter gospe Natalije, ki pridno skrbi, da nam nobena novost iz lepotnega sveta Catrice in Essence ne uide izpred oči. 


Danes bom v objavi govorila o primerju Fresh&Fit znamke Essence o katerem sem že nekaj besed povedala tudi na mojem Insta Storyju (če me še ne spremljaš na Instagramu me najdeš tukaj: KLIK). 

Essence spada med drogerijske znamke, ki si jih lahko privošči prav vsak in za to poleg odlične cene dobi tudi kakvostne izdelke. Znamka Essence mi je že od nekdaj prav zaradi tega všeč, zadnje čase pa še toliko bolj, saj se je kvaliteta res spremenila na boljše.

Zakaj sploh uporabiti primer?

Primer je izdelek s katerim svoj obraz pripravimo na nanos ličil. Poskrbi za boljšo obstojnost le teh, še posebej ga je dobro nanesti, če imamo pred sabo dolg dan ali noč in mora naš make up na obrazu ostati res dolgo. 

Sama embalaža ni nič posebnega, mi je pa kljub temu všeč, saj je zelo minimalistična - plastična, nežnega odtenka s črnim pokrovom. Tudi sam primer je nude barve z majhnimi bleščičkami, ki jih niti na obrazu ne opaziš, kožo pa vsekakor naredijo zelo svetlečo, zdravo. 


Lahko ga uporabimo kot samostojnega (če je naša koža res lepa, brez nekih nepravilnosti) in si želimo naravnega glowy videza ali pa kot podlago

Tekstura je zelo lahka, svetlobni pigmenti pa zagotavljajo gladko in svežo polt. Primer vsebuje vitamine ter brusnično vodo, katera tudi da nežen in prijeten vonj. 


Cena primerja je 3,79 EUR in definitivno opravi svojo nalogo, tako, da ga bom še definitivno kupila, prav tako pa si želim preizkusiti še Fresh & Fit puder iz iste kolekcije. Upam, da mi ga uspe najti še na poličkah v Drogeriji Tuš. Vsekakor priporočam! 

Si ga že preizkusila? 
Vse novosti so že na voljo na poličkah.




This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

2 comments

  1. Kul, moram sprobat :)

    Nekateri so res tako pregrešno dragi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tale super. Je pa moj najljubši še vedno od Catrice <3

      xx

      Izbriši