Lifestyle: Intervju z rdečelasko Niko Krmec: »Če imam, rada tudi dam. Ljudje bi si morali med sabo več pomagati. Svet bi bil takoj lepši.«

by - 11:01:00

Že od nekdaj rada odkrivam nove ljudi in njihove talente, ki me inspirirajo in navdušujejo. Sem mnenja, da se v Sloveniji skriva veliko le teh, čeprav smo kot država zelo majhni. Vsak človek ima nekaj kar ga veseli in osrečuje, kar napolni njegovo dušo z veliko ljubezni in sreče. Kot majhno deklico so me na primer osrečevale pesmi znane slovenske skupine Foxy Teens. Se še spomnite kajne? No, danes imam za vas prav prijetno presenečenje in sicer intervju z rdečelasko, ki se zadnje čase vse bolj pogosto pojavlja v videospotih znanih slovencev . 

Vir: Osebni arhiv

To je Nika Krmec, nekdanja članica skupine Foxy Teens, danes pa privablja poglede v videospotih in na njenih družbenih omrežjih.  Niko sem imela moč spoznati na snemanju filma The Enlightement, kjer je sobo napolnila z veliko pozitivne energije, nasmehov, predvsem pa je bilo videti, da obvlada igranje in je pri tem zelo profesionalna.

Vir: Osebni arhiv


1. Večina bi se te lahko spomnila iz tvojih začetkov, ko si še pela v skupini Foxy Teens. Je bila to prva tvoja odskočna deska v svet glasbe, medijev?

Tako je. Pri 12 letih je bilo zame to čisto nekaj novega in nepoznanega, hkrati pa najboljša izkušnja v mojem življenju in odlična šola za naprej.

2. Ne samo, da imaš odličen glas, imaš tudi igralske sposobnosti. Videli smo te lahko v videospotu mladega znanega pevca Žana Serčiča in Ines Erbus, prav tako pa si bila zvezda v videospotu za skladbo »srca od papira« pevca Marka Bogdanovića. Kako se počutiš v vlogi igralke?

V vlogi igralke se počutim res odlično, tako se mi zdi preprosto, komaj čakam, da se kamera prižge in, da na koncu vidim končni izdelek. Vsako leto bolj spoznavam kako mi je igranje všeč in razmišljala sem, da bi morda lahko poiskusila kaj v tej smeri. 

3. Zelo priljubljena si tudi na družabnem omrežju Instagram, imaš skoraj 10 tisoč sledilcev. Čestitke! Glede na to, da so številke v svetu socialnih omrežij dandanes nekakšno »merilo«, me zanima kako na to gledaš ti?

Hvala. Ja žal je danes tako kot si povedala. Postavljajo se nekakšna merila, ki pa so konec koncev tako nepomemna v življenju. Na koncu je pomembno samo kakšen človek si. In jaz grem spat z dobro vestjo. 

4. Kot model veliko sodeluješ tudi z znanimi fotografi, kot je to na primer Tibor Golob; različnimi podjetji in znamkami, itd. Nam lahko zaupaš katero sodelovanje ti je bilo do zdaj najbolj všeč in zakaj?

Vsako sodelovanje si na nek način zapomniš, absolutno pa znova in znova najraje sodelujem s Tiborjem Golobom, ker je tako preprost in se v njegovi družbi počutim res fenomenalno, poleg tega pa točno vekaj želim in rezultat je vedno vrhunski. Za piko na i pa sva res dobra prijatelja. 


5. Na tvojem Instagram profilu lahko samo občudujemo tvoje stajlinge in prav vsak govori zgodbo zase. Si že od nekdaj tako velika ljubiteljica mode? Kateri modni kos je tvoj »must-have« za jesen?

Moram povedat, da še nekaj let nazaj nisem imela pojma o modi, niti se nisem ukvarjala s tem. Zdaj pa vedno bolj spoznavam kaj mi je všeč in vedno bolj postajam obsedena z oblekami. Moj must have jesenski kos je zagotovo dolg, udoben, oversized puhast pulover. 

6. Poleg stajlingov vsi obožujemo tudi tvoj make up, ki je čisto enostaven, ampak naravnost čudovit. Je poleg mode in petja prisotna tudi ljubezen do lepotičenja? Če ja, nam zaupaš kateri izdelki so tisti na katere prisegaš?

Z make up-om nisem ravno obsedena in v moji make up torbici ni ravno veliko stvari, samo tiste najnujnejše. Najpomembnejše so mi trepalnice, zato imam kar večino časa prilepljenje umetne trepalnice. To je tisti must have pri meni. 

7. Priložnost sem te imela spoznati na snemanju filma The Enlightement, kjer si oddajala samo pozitivno energijo. Si tudi drugače v zasebnem življenju tako sproščena in pozitivna oseba? Kako bi se opisala s 5 besedami?

Sem zelo odprta oseba, z mano se lahko pogovarjaš o čisto vsaki temi, ki ti pride na pamet, ... sem pozitivna, sproščena, rada imam točnost in zelo rada pomagam. 

8. Na tvojih družbenih omrežjih lahko zasledimo, da si zelo zasedena z delom, kako pa je na ljubezenskem področju?

Moje ljubezensko področje je prazno že kar nekaj časa, *smeh*. Enostavno še nisem spoznala nekoga, ki je "normalen", bi rekla temu Nika. 

9. Pred kratkim si pomagala socialno ogroženi družini z nakupom šolskih potrebščin. Kaj je tisto, kar te žene, da pomagaš ljudem okrog sebe?

Enostavno, če imam, rada tudi dam. Ni mi težko, sem mnenja, da bi si ljudje morali med sabo več pomagati, bi bil svet lepši. 

Vir: Osebni arhiv

10. Na svoji karierni poti blestiš. Kakšni pa so tvoji cilji za prihodnost? 

Cilji za prihodnost so, da bom srečna, zdrava in sita.

Kot se da razbrati iz in intervjuja Nika ni samo lepotica navzven, ampak ima tudi lepo srce, kar je dandanes v svetu najbolj pomembno. Hvala Nika za sodelovanje, želim ti še veliko uspehov na tvoji karierni poti. 

Ne pozabite Nike slediti na njenem Instagramu:





You May Also Like

3 comments

  1. Ful huda ženska! <3 Njen stil je bozanski, vidim pa tudi, da je oseba s katero bi se ziher ujela... se vidi da oddaja pozitivo. Super intervju! Nika, tebi pa tudi jaz želim vso srečo na tvoji poti in ti želim obilo uspehov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je! Ravno zaradi njene karizme in pozitive nasploh sem jo izbrala za intervju na blogu. Nika je res super fajn oseba s katero se res da pogovarjati o čemerkoli.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši
  2. Hi Dear,

    I Like Your Blog Very Much..I see Daily Your Blog ,is A Very Useful For me.

    Visit our lead makeup Bucharest artist, Georgiana Merloi and book your appointment today! Let us make you beautiful!

    Visit Now - https://www.jaymua.com/

    OdgovoriIzbriši