Lifestyle: Goodbye 2017

by - 04:28:00

Še samo nekaj dni nas loči do skoka v novo leto - 2018. Ne morem verjeti kako hitro je minilo! Vesela in hvaležna sem, da ste nekateri po 2 letih še vedno z mano. Moj blog je moja mala služba in mi predstavlja veliko večino mojega življenja. Blog in pisanje me osrečujeta in priznam, da ne vem kaj bi brez njiju. Danes ne bom dolgovezila, zato bi se vam ob tej priložnosti rada iz srca zahvalila za vso podporo, všečke in komentarje. Leto 2017 je bilo polno lepih trenutkov, pisanja novih blog objav, novih priložnosti, novih obrazov in spoznanstev, uspešnih sodelovanj ter zvrhan koš ljubezni in sreče. Moj blog je letos praznoval že 2. obletnico, z Maticem sva praznovala 5 let najine zveze, udeležila sem se kar nekaj odličnih dogodkov in spoznala same super ljudi. Iz slabega sem izčrpala samo dobro in pripravljena sem na novo leto ter nove izzive. Skok v novo leto bom preživela s prijatelji in fantom, ljudmi, ki so me v letošnjem letu navdušili, inspirirali, motivirali in me naučili kaj novega. Moje zaobljube za leto 2018? JIH NIMAM. Letos sem se odločila, da si jih ne bom dajala in, da sem bom prepustila usodi, priložnostim, novim izzivom ter vsemu kar mi bo prišlo nasproti. Kaj bom oblekla za praznovanje starega leta in skok v novo leto? NIMAM POJMA. S tem se bom najbrž ukvarjala kar zadnji dan, zdaj pa hitro skočim po kos potice. 


Se beremo v letu 2018, 




You May Also Like

2 comments

  1. Vse dobro v letu 2018, naj bo uspešno in polno srečnih trenutkov :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za lepe želje in voščilo Petra. Enako tebi <3

      Izbriši