Lifestyle: Girls Night In: Celebrating 8th March with my sister

by - 08:34:00


Ženske, ženske, ženske. Le kaj bi bilo brez nas? Brišemo prah, pospravljamo, kuhamo, srkrbimo za otroke, za hrano, za oblačila, za vse pomembne datume in res si ne predstavljam kaj bi bilo brez nas, žensk. Kako bi se znašle naše boljše polovice? Verjemite, da je svet z nami lepši, kot bi bil brez nas, če tudi vas včasih spravljamo ob živce. Večina na ta naš dan gleda kot na nek feministični praznik, ki pa je meni osebno zelo daleč od tega. Ne prisegam na draga darila in slavnostne večerje, dovolj je že lepa beseda in objem. To objavo torej posvečam vsem ženskam; ženam, mamicam, babicam, sestram, sestričnam, prijateljicam, znankam, prav vsem. Ne samo, da imejte rade druge, rade imejte tudi sebe. Spoštujte se in ne dovolite, da kdo hodi po vas. Zavedajte se, da ste veličastne in, da si zaslužite le najboljše.

"Ženska … Je mati, hči, žena, sestra, …
Je neverjetna oseba. Je močna, pametna, zvita.
Je strastna, pogumna, velikodušna. Je lepa, pametna.
Daje življenje, ljubezen, spoštovanje, hvaležnost in verjame v druge.
Ženska vas bo negovala, borila se bo za vas,
zato si tudi sama vse to zasluži v zameno."

Včasih si moramo malce privoščiti in ni boljšega kot bi to storile na svetovni dan žensk, 8. marec. Sama obožujem praznovanja in zabave s prijateljicami, ki mi pomenijo veliko, a včasih je boljše ostati doma, v objemu tople odeje, s kozarcem sladkega rumenega muškata v rokah. Da ne pozabi omeniti še gore čokolad in čipsa *smeh*. In točno to sva si včeraj privoščili s sestro Mašo. Hvaležna in vesela sem, da lahko ta dan preživim z eno izmed najljubših oseb v mojem življenju. Z osebo, ki me osrečuje, motivira in inspirira ter katera me sprejema točno takšno kot sem. Hvala Maša, da si vedno tu zame ko te potrebujem. 




Kako pa ste ve preživele dan žena?

Se beremo naslednjič, 



You May Also Like

4 comments

  1. The flowers look so pretty :) I literally spend March 8th at work with my team - the whole team is made of women so it's bit funny but I do not imagine working with guys at my department - it's better when they are in different department :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aw, thank you so much <3 That's so cool! Yes, I agree, I really don't have good memories working with men - not judgemental, just sayin', hihi.

      Thank you for your comment.

      xx

      Izbriši
  2. Super večer sta si naredili ;) Pa enake kozarce imava - jaz sem jih podedovala od stare mame in so mi zelo pri srcu :)

    Brigita
    www.mjzfashion.si

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo napisano! ❤ In tole vino je super izbira - imava podoben okus! :)

    OdgovoriIzbriši