Lifestyle: Living with Depression: How I got better?!

by - 01:00:00


Anksioznost in depresija me spremljata že več let. Sta kot dve spremljevalki, ki se nikakor ne ločita od mene... Vsaj nekaj let nazaj je bilo tako. Takrat sem imela takšno krizno obdobje, bilo je tako hudo, da nisem vedela več, kaj bi sploh sama s sabo. Bila sem žalostna, obupana in prestrašena. Ni bilo veliko ljudi, ki so me podpirali in mi stali ob strani, zato je bilo tudi vse skupaj veliko težje prebroditi. A, mi je uspelo. Z veliko volje in dela. 

Vedno, ko sem spregovorila o depresiji in anksioznosti, so bili odzivi precej negativni, nekoliko mešani. "Pa to je vse v glavi!", "Spravi se vred!", "Zakaj si tako šibka?" Vedela sem, da velika večina ne ve kako izgledata bolezni, če te spremljata prav na vsakem koraku. Vedela sem, da nimajo pojma in, da njihovo mnenje NI pomembno in, da moram naprej. Človek, ki ti v stiski ni pripravljen pomagati, ali je to samo pogovor ali je to objem - nima veze, nima kaj iskati v tvojem življenju. To je bilo prvo česar sem se naučila v groznih situacijah. Takšni odzivi so terjali tudi prijateljstva in oddaljitev od kar nekaj ljudi. 

Ugotovila sem, da so ti v veliko oporo ljudje, ki vedo kako je živeti z depresijo in anksioznostjo. Točno vedo kako se počutiš in kaj lahko naredijo, da olajšajo situacijo ter te nasmejijo. In hvaležna sem za vsakega, ki mi je v tistih trenutkih stal ob strani. 

Težave so prišle na plan zaradi življenjskih situacij, težav v razmerju, slabega mnenja o sebi ter tragičnih dogodkov, ki so me zaznamovali za celo življenje. Prav tako je pika na i bilo še pomanjkanje podpore, zato polagam na srce vsem, ki poznajo nekoga, ki ima s tem težave, da mu vsekakor stoji ob strani. Pa čeprav s tišino, sprehodom, stiskom roke, objemom ali lepo besedo. 

Kako sem prebrodila to depresijsko krizo? Dobro vprašanje, ker še sama ne vem točno. Bila sem tako obupana, v bedi, brez energije, brez kakršnekoli volje do življenja, kaj še le do drugih ljudi in razmerij. Težko mi je bilo vstati iz postelje in ravno takrat sem opravljala prakso v tajništvu vrtca. Vsakega jutra se spomnim, kot, da bi bilo včeraj... Spomnim se, da sem pred računalnikom začela jokati, medtem, ko sem pregledovala kontakte za psihiatre v Sloveniji. Nisem mogla verjeti, da to počnem. Da sem tako šibka, da si niti ne morem sama pomagati in se spraviti iz totalne bede, ki me je obdajala. Klicala sem vse različne psihiatrične ambulante,  hodila gor in dol pred vrtcem ter jokala. Bila sem popolnoma nestabilna, a sem kljub temu ostala profesionalna in opravila svoje delo. 

Čakalne vrste za obisk psihiatra so bile neznosno dolge, predolge. Predolge, da bi čakala na nekoga, da mi pomaga. Obiskala sem par psihiatrov, ki pa so se izkazali za tiste, ki na stolčkih sedijo samo zaradi bizarno visokih plač. SLABE. Zato sem se vsak dan trudila, da si polepšam jutro z glasbo, kakšno serijo, raztezalnimi vajami, dihalnimi vajami, meditacijo ali sprehodom. Zatopila sem se v branje knjig, branje blog objav in fotografiranje. Vedno sem našla nekaj, s čim sem se zamotila, za vsaj nekaj minut/ur. S časoma sem začela urejati zadeve tudi s fantom, trudila sem se biti čimbolj realna in iskrena. Še preden sem se spustila v urejanje zadev z drugimi, sem počistila tudi pred svojim pragom, si odpustila za stvari, ki sem jih nosila nekje v ozadju, se opravičila ljudem, ki sem jih prizadela in šla naprej, z dvignjeno glavo. Obljubila sem si, da ne bom več oseba, s katero ljudje pometajo, da ne bom več naivna in, da je moja sreča veliko več vredna kot je bila prej. Zaradi nizke samopodobe sem večkrat požrla kakšno stvar, odpustila napake, ki jih ne bi smela in videla v ljudeh samo dobro, kljub polnem košu slabih lastnosti. Delala sem majhne korake in proces okrevanja je bil dolg več mesecev, če ne več let. Zelo pomembno je, da v takšni situaciji rešiš stvari prvo s sabo in še le potem z ostalimi. Kaj so torej tisti napotki, ki vam jih polagam na srce... 

1. Zavedaj se, da si čudovita oseba in, da bi svet brez tebe bil nula. 

2. Tukaj nisi za brezveze, ampak z razlogom. Da si postaviš cilje, uživaš v vsakem dnevu, preživiš proste dneve z družino in prijatelji, dosegaš zastavljene cilje in, da je življenje kljub vsemu slabemu, tudi lahko lepo.

3. Mnenje drugih je nepomembno. Najbolj pomembna sta tvoja sreča in počutje. 

4. Vsem nikoli ne boš všeč, a nič zato. 

5. Če se znajdeš v situaciji iz katere ne vidiš izhoda, prosi za pomoč. Seveda, tiste, ki jim je mar.
6. V najbolj zajebanih situacijah v življenju ugotoviš kdo so sploh tvoji pravi prijatelji, ostale črtaj iz seznama. 

7. Kljub svojim težavam ostani prijazen do drugih in jim pomagaj, vsak bije svojo bitko. 

8. Nikakor ne obdrži slabega psihiatra, ki ti že po 10 minutah napiše recept za antidepresive. Nikakor!

9. Zaupaj se svojim prijateljem, partnerju in družini, naj te nikakor ne bo strah. 

10. Verjami vase in ne obupaj. Naredi vse kar je v tvoji moči, da se pobereš in, da izboljšaš svoje počutje. 

Pridejo dnevi, ko se počutim kot drek, ne zanikam. Pridejo dnevi, ko mi ni za nič in pridejo dnevi, ko jokam. Ampak nič ni tako hudo kot situacija v kateri sem se znašla nekaj let nazaj. In vse bom naredila, da se v tisto stanje ne vrnem več. Hvala vsem, ki ste me podpirali in mi stali ob strani. 

Ne pozabi me spremljati na:


Se beremo naslednjič, 





You May Also Like

2 comments

  1. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v roku 48 ur se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dobro in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes .... on tudi pozdravi ... HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKA SPERMSKA ŠTEVILA, RAZLIČNE BOLEZENI, FIBROIDNE BOLEZNI, GONORHEA, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES . vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL .... doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas namenili meni. ........

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje neskončne pohvale pripisujem temu prav posebnemu zbiralcu urokov, za katerega je vredno posnemati. Moje čustveno življenje je imelo bolj tolažilno obliko po posredovanju zdravnika Egwalija, ki ga je moj dragi prijatelj predstavil na točki, ko smo vsi mislili, da je to storjeno. Verjemite mi, tudi jaz sem bil skeptičen zaradi drugačnega srečanja s številnimi čarovniki in spletnimi mesti, ki so bila na robu, da mi vrnejo očarljivega lahkotnega moža, nedvomno sem bila prisotna, da mora obstajati zanesljiv kraj, potem kath je prišel z dr. Egwalijev članek in po priprošnji je zdravnik opravil nekaj obredov in od takrat nam je bil tako ljubeč do svoje družine. Danes smo se ponovno poročili in lepo živimo, zdaj pa sem resnično vernik, še enkrat hvala, dr. Lahko ga kontaktirate na tej platformi Whatsapp: +2348122948392 /Mail:dregwalispellbinder@gmail.com

    OdgovoriIzbriši